Realizatorzy
Zuzanna Srebrna
Scenografka, kostiumografka, rzeźbiarka, twórczyni instalacji. Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie [rzeźba, scenografia]. Trzykrotnie otrzymała Złotą Maskę w kategorii scenografia, przyznawaną przez Marszałków Województwa Śląskiego i Opolskiego za scenografie do spektakli w reż. Pawła Passiniego: Dziady [Teatr Lalki i Aktora im. A. Smolki, 2016], Morrison/Śmiercisyn [Teatrze Lalki i Aktora im. A. Smolki, 2014] oraz Słownik Chazarski [Teatr im. Kochanowskiego w Opolu, 2013]. Na XIX MFTDiM Korczak nagrodzona za scenografię do spektaklu The Hideout /Kryjówka. Spektakl trzymał także nagrodę publiczności na Festiwalu Klamra w Toruniu oraz Grand Prix festiwalu Kontrapunkt 2015 w Szczecinie. Był również pokazywany w Tijanjin Grand Theater oraz w Harbin Grand Theater w Chinach. Scenografia do Morrisona/Śmiercisyn otrzymała wyróżnienie na XX Międzynarodowym Festiwalu Teatrów Lalek SPOTKANIA w Toruniu.
Jest autorką scenografii wystawy stałej Soria Moria w Europejskim Centrum Bajki w Pacanowie [2017], instalacji Marzenia w ramach FFOL w Opolu [2016] oraz scenografii do gry miejskiej Syreny w Warszawie reż. G. Tyler [2015]. W 2010 studiowała w Stambule, gdzie zrealizowała performance Eglen Eylem, w ramach Stambuł Europejską Stolicą Kultury 2010. W latach 2010–2011 współpracowała z Akademią Teatralną w Warszawie, tworząc scenografię i kostiumy do spektakli dyplomowych oraz egzaminów reżyserskich.
Ważniejsze realizacje teatralne: w reżyserii Joanny Grabowieckiej – Gry ekstremalne [Teatr Dramatyczny w Warszawie, 2013] oraz Most nad doliną [Teatr im. Fredry w Gnieźnie, 2014]; w reżyserii Pawła Passiniego – Halka [Teatr Wielki w Poznaniu, 2015], Dziady [Opolski Teatr Lalki i Aktora, 2015], The Hideout / Kryjówka [neTTheater, Lublin [2014], Wanda [Narodowy Stary Teatr w Krakowie, 2013], Morrison/Śmiercisyn [Opolski Teatr Lalki i Aktora, 2013], Kukła. Księga blasku [neTTheater, premiera na Edinburgh Fringe Festiwal, 2012], Tragedie Antyczne [Teatr im. W. Bogusławskiego w Kaliszu, 2012], Słownik Chazarski [Teatr im. Kochanowskiego w Opolu, 2012], Artaud. Sobowtór i jego teatr [Teatr Studio w Warszawie, 2011] oraz w reżyserii Przemysława Jaszczaka – O dziewczynce, która podeptała chleb [Teatr im. Bogusławskiego w Kaliszu, 2017].
Jest autorką scenografii wystawy stałej Soria Moria w Europejskim Centrum Bajki w Pacanowie [2017], instalacji Marzenia w ramach FFOL w Opolu [2016] oraz scenografii do gry miejskiej Syreny w Warszawie reż. G. Tyler [2015]. W 2010 studiowała w Stambule, gdzie zrealizowała performance Eglen Eylem, w ramach Stambuł Europejską Stolicą Kultury 2010. W latach 2010–2011 współpracowała z Akademią Teatralną w Warszawie, tworząc scenografię i kostiumy do spektakli dyplomowych oraz egzaminów reżyserskich.
Ważniejsze realizacje teatralne: w reżyserii Joanny Grabowieckiej – Gry ekstremalne [Teatr Dramatyczny w Warszawie, 2013] oraz Most nad doliną [Teatr im. Fredry w Gnieźnie, 2014]; w reżyserii Pawła Passiniego – Halka [Teatr Wielki w Poznaniu, 2015], Dziady [Opolski Teatr Lalki i Aktora, 2015], The Hideout / Kryjówka [neTTheater, Lublin [2014], Wanda [Narodowy Stary Teatr w Krakowie, 2013], Morrison/Śmiercisyn [Opolski Teatr Lalki i Aktora, 2013], Kukła. Księga blasku [neTTheater, premiera na Edinburgh Fringe Festiwal, 2012], Tragedie Antyczne [Teatr im. W. Bogusławskiego w Kaliszu, 2012], Słownik Chazarski [Teatr im. Kochanowskiego w Opolu, 2012], Artaud. Sobowtór i jego teatr [Teatr Studio w Warszawie, 2011] oraz w reżyserii Przemysława Jaszczaka – O dziewczynce, która podeptała chleb [Teatr im. Bogusławskiego w Kaliszu, 2017].